20 Μαΐου 2008

so happy pendant! -12 euros

19 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

απίστευτα χρώματα.... συγχαρητήρια!! τέλεια!!

tzonakos είπε...

Πανέμορφο ! Απλά πανέμορφο !

eleni είπε...

Ευχαριστώ για το mail.
Είδα τις δημιουργίες σου,πραγματικά πανέμορφες.

ele είπε...

Σε ευχαριστώ για το invitation! Αν έχεις κ άλλες φωτό από τα κοσμήματα που φτιάχνεις, θα ήθελα πολυ να μου τις στείλεις στο mail μου(επίσης αν έχεις και price list, ακόμη καλύτερα)/Πολύ χαρούμενα!!!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!

Tradescadia είπε...

Πολύ όμορφα όλα και μυρίζουν καλοκαίρι! Πάντα δημιουργική!

Lorelei Am Rhein είπε...

Πολύ όμορφα!
Κι εγώ σ'ευχαριστώ για το mail!
Τα πουλάς σε κάποιο μαγαζί;

sapfo-maria είπε...

sas eyxaristw para para poly!

sapfo-maria είπε...

pros to paron ta diakinw monh mou, tha xarw opote thelete na kanonisoume na deite kai apo konta...ftiaxnw kai daxtylidia ashmenia k xeiropoihtes sagionares!

Stardustia είπε...

Όντως φαίνεται happy!!!

θα με ενδιέφερε να δω και δαχτυλίδια...

από σκουλαρίκια;

έχω τρέλλα με τα μακρυά...

Dimitra Andritsiou είπε...

Όλα είναι πολύ ωραία! Δείξε μας κι άλλα! Με ενδιαφέρουν!
Έχω μανία με σκουλαρίκια εγώ αλλά δε λέω όχι σε βραχιολάκια και παντατίφ σαν αυτό!

tzonakos είπε...

Nα μας πεις πού μπορούμε να τα δούμε.

sapfo-maria είπε...

mporeite na deite arketa pragmatakia sto ergasthrio mou! steilte mou kapoio mail !sas eyxaristw...

jacki είπε...

Έριξα μια ματιά στα κομμάτια σου. Μερικά είναι πολύ όμορφα. Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου στείλεις mail.
Καλημέρα.

Μαριλένα είπε...

να ρωτήσω απο τι υλικό ειναι φτιαγμένο το συγκεκριμενο κόσμημα;
ευχαριστω :)

(όλα ειναι πολυ όμορφα, εννοείται)

Fatale είπε...

Ευχαριστώ για το mail..!!
όλα είναι πανέμορφα..
έχω όμως μια αδυναμία στα ασημένια..

Συγχαρητήρια κι από εδώ!!

sapfo-maria είπε...

einai poly lepto filntisi me fysiko apoxhrameno louloudaki se klwsth me ashmenio koumpoma opws oti ftiaxnw!!

exw kai arketa ashmenia...:)

witchofdaffodils είπε...

καλημέρα Σαπφω-Μαρία, πολύ όμορφα τα χειρο-ποιήματά σου!
Θα επιστρεψω να τα απολαύσω με την ησυχία μου :)

Heliotypon είπε...

Ποτέ δεν χάρισα κόσμημα από χρυσό ή ασήμι (αντιπαθώ αυτά τα μέταλλα) σε αγαπημένο πρόσωπο. Είχα πάντα αδυναμία στα χειροποίητηα και με φυσικά υλικά φτιαγμένα. Όμορφες οι δημιουργίες σου. Χαίρομαι που βρήκα αυτό το Blog.

sapfo-maria είπε...

ftiaxnw me diafora ylika ...k asimi ....ola paizoun!
seyxaristw.